Celá řada značek se svým konceptem zaměřuje na ženu jako na dominantního zákazníka. Jak účinně cílit propagační předměty právě na něžné pohlaví?
Jak cílit promo produkty na ženy
Proč cílit propagační produkty právě na ženy? Jednoduše se to vyplatí. Jen v USA tvoří 47 % pracovní síly. Jedná se tedy o cílovou skupinu, která má značný potenciál. Nutnost si adekvátně vymezit svoje publikum je velmi důležitá. Správně zacílený propagační předmět je mnohem účinnější. Příjemce si ho rád uschová, pravidelně ho používá a ukazuje ho i svému okolí.
A vzhledem k tomu, že stále více podniků se nejen zaměřuje na ženy ve smyslu svých klientek, ale také má ženy ve vedení, jednoduše svým zákaznicím dobře rozumí. Existují tak nejen propagační předměty fungující univerzálně, ale i ty, kterými potěšíte přímo dámy. Zpravidla jsou to ty, které se orientují na oblast krásy a wellness.
Které propagační předměty jsou ideální pro ženy
Ženy tak lze zaujmout širokou škálou propagačních předmětů. K těm nejúčinnějším patří:
Batohy
Batohy nabízejí kombinaci stylu, pohodlí a funkčnosti, která je pro současné ženy důležitá. Jsou totiž mimořádně vytížené, stále v pohybu a na cestách. V současnosti se navíc vyplatí akcentovat u těchto produktů další trend v podobě ekologie. Reklamní tašky, batohy a další zavazadla se tak momentálně ve velkém vyrábějí z recyklovaných materiálů.
Sklenice na víno
Obligátní hrnky na kávu nebo čaj určitě znáte. Posunout tyto užitečné doplňky na další úroveň můžete se sklenicemi na víno. V souladu s udržitelným přístupem lze také doporučit opakovaně použitelné sklenice jakožto elegantní a praktickou alternativu k jednorázovým kelímkům. Díky stylovému barevnému provedení současně vyhlížejí velmi vkusně.
Pilníky na nehty
Pilník na nehty spojuje praktičnost s osobní péčí způsobem, který oslovuje především ženy. Jedná se o kompaktní a snadno přenositelný předmět, který se vejde do každé kabelky nebo cestovní tašky. Na cestách se z něj tak stane pro vaše klientky nepostradatelný pomocník. Efekt kampaně s využitím právě pilníků tak může přetrvat měsíce, a to za minimální náklady.
Už máte jasno v tom, kdo jsou vaše zákaznice a jakým způsobem se k nim přiblížit? S UniMark se vám to zaručeně podaří.